Nyheder

Kundetilfredsheden er højere ved projektets afslutning, hvis man løbende får fornyet indsigt i kundens oplevelse og fremtidige forventninger.

20. september 2022 - Af Mads Keldorf Jensen

Mere end 1300 projekter dokumenterer, at kundetilfredsheden er højere ved projektets afslutning, hvis man løbende får fornyet indsigt i kundens oplevelse og fremtidige forventninger.(...)
Ordentlighed i samarbejdet

6. september 2022 - Af Mads Keldorf Jensen

Ordentlighed italesættes som en værdi, der aldrig har været vigtigere at arbejde efter end nu(...)
Bedre kundeoplevelser starter med at identificere det nuværende niveau

30. august 2022 - Af Nanna Madsen

Ved at bruge BNKI får I mulighed for at sammenligne jeres virksomhed med et repræsentativt branchebenchmark, hvilket er yderst værdifuldt i stræben efter unikke kundeoplevelser.(...)
Værdien af et tillidsfuldt samarbejde

30. august 2022 - Af Morten Rishøj Søndergaard

Glade kunder er med til at skabe glade medarbejdere og omvendt(...)
Sådan opbygges din kundes tilfredshed

15. juni 2022 - Af Morten Rishøj Søndergaard

Kundernes forventninger i bygge- anlægsbranchen er høje og fortsat stigende. Det er mere reglen end undtagelsen at vi erfarer dette, når vi besøger vores kunder og evaluerer deres byggeprojekter gennem BNKI. Det er ikke længere tilstrækkeligt at matche kundernes forventninger - de forventer mere end dét. Dette belyser Kano-modellen, som man med fordel kan se nærmere på, for at blive klogere på hvad der skal til for at skille sig ud i et konkurrencepræget marked.(...)
BRANCHEANALYSE 2021 - OFFENTLIG TILGÆNGELIG

8. april 2022

BNKI KundeFokus har udgivet 2021 udgaven af brancheanalysen der sætter fokus på branchens tendenser inden for kundeoplevelser(...)

Tidligere nyheder