Hos Bülow Management har vi ifm. BNKI KundeFokus, i adskillige år, arbejdet med kundetilfredshed i bygge og anlægsbranchen. Derfor har vi netop udgivet en brancheanalyse baseret på data fra ca. 1000 projekter over de seneste 4 år.
Rapporten skaber vished omkring hvilke konkrete indsatser entreprenøren skal mestre for at fastholde og tiltrække kunder. Rapportens resultatet viser, at tilfredsheden og loyalitet i branchen er øget gennem de seneste 4 år.
Yderligere viser resultaterne rapporten, at de entreprenører som formår at skabe et tillidsfuldt samarbejdsklima vinder afgørende frem i jagten på at opnå en høj kundetilfredshed.
Men hvordan etableres den tillidsfulde relation og hvilke 6 parametre skal virksomheden være i stand til at mestre for at opnå en høj kundetilfredshed?
Morten Rishøj Søndergaard har skrevet denne nyhed. Hvis du har spørgsmål eller ønsker at vide mere kan du kontakte ham